Shining SHINee

ツ Hello!✿

Story Juliette Link

Bonjour Fellas! I'm Aina :) Nice to know you . Thanks for the visiting , I'm very appreciate it kay :) My blog is simple and this is my private blog . Thanks :')

Facebook | Twitter


ツ Tagboard!


CBOX CODE ! width="210" height="80" !


ツ Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor: Aina Syazni
Owner: Your name
Other: WeHeartIt Photobucket
Cuba Nak Lupa Dia..

Hey! ALHAMDULILLAH Hari Ini Tak Ada Sangat
Kerja Rumah Yang Cikgu Bagi, FREE sikit masa nak release tension
SEJARAH belom fotostat Dan Belum Cari Jawapan lagi.
Hah! dah melalut pasal Kerja Rumah.
Mahu Tau Siapa Yang Cuba Saya Nak Lupa?
Orait, Dia Tu Kakak Angkat Saya#SS sendiri kowt, maybe dye x anggap yg sye ny Adik Angkat Dia#
Bila Je Sudah Berpakaian Sekolah Dan Tetiba pergi Kat Cermin, Then tanpa Saya Sedar Saya Menangis
Memang Tak Dapat Tahan Sangat Waktu Tu..Bila teringat kata someone tu
'Buat Apa Kita Menangis Untuk Orang Yang Tak pernah Faham Kita, Yang Tak Nak Maafkan Kita, Buat Bazir Je Air Mata Kamu tu, Air Mata Kamu Sangat Berharga Wahai Insan Yang Bergelar Wanita/perempuan, Tak Ada Erti Kalau Menangis Untuk Orang Yang Tak Ada perasaan'
So Saya Rasa Lebih Baik Saya Lupakan Dia Daripada Saya Sendiri Terseksa And Saya Tak Nak penyakit 
Saya Datang Balik Sebab Hal Macam Ni, Lagipun Tahun Ni Dah Nak pmr and saya target 9A!
Saya Tak Nak Dapat Sakit Tu Balik Macam Tahun -Tahun Yang Lepas. Saya Nak Fokus Untuk Exam Tahun Ni. Saya Cuba Nak Lupa But Dekat Sekolah ada ......................
Lagipun Dia Dah Kawan Baru, iaitu BFF saya sendiri.
So Biarlah Dia, Dia Lebih Tahu Sapa Yang Layak Jadi Adik Angkat/Kawan Dia,
Bukan macam Budak nyh, asyik sakitkan hati dia.

#MyBFFJustTahuYangSayaAdapenyakitGastrikDanMigrainSahaja, Yang Lain, Biarlah Rahsia#
Fact:-Saya Seorang Yang Memendam perasaan, Tak Kira Dengan Best Friend,Bestie, Keluarga or Kawan Biasa.

p/s:- Itu Sahaja Untuk Hari Ini.Nak pergi Fotostat Buku Sejarah.Terima Kasih Wahai Blog! Kamulah Tempat Saya Meluah perasaan Even Saya Still Rasa tertekan sebab semua Orang Tak Nak Ambil Tahu Dan Tak Nak Ambil Tahu!




Older Post | Newer Post